تور کيش و بليط کيش
نوشته شده توسط : admin

کيش يکي از اصلي ترين مقاصد گردشگري براي مسافران داخلي در کشور ماست . روزانه بيش از چندين پرواز از شهرهاي مختلف کشورمان راهي جزيره کيش ميشوند و هزاران نفر اقدام به تهيه بليط کيش براي بازديد از اين جزيره زيبا مينمايند . 

 

اما چرا اين جزيره انقدر طرفدار دارد و اين تعداد مسافر براي تهيه بليط کيش از شهرهاي مختلف کشور اقدام مينمايند . پاسخ اين پرسش را ميتوان در زيباييهاي طبيعي و بکر اين جزيره جستجو کرد . 

 

 

تور کيش و بليط کيش

کيش جزيره اي براي غواصي و آرامش

 

معمولا زماني که صحبت از آرامش و غواصي مي‌شود ناخودگاه به جزيره ي زيباي کيش و سواحل نيلگون و زبياي خليج فارس فکر مي کنيم و هوس مي‌کنيم تا سفري به اين جزيره زيبا داشته باشيم.

پس خودتان را براي يک روز هيجان انگيز آماده کنيد، لباس غواصي بپوشيد و کپسول هواي را چک کنيد و در آخر خودتان را در آب هاي خليج فارس رها کنيد. اگر منصرف شديد و نيامديد بي شک يکي از زيباترين سواحل مرجاني دنيا را از دست داده‌ايد و سال‌ها حسرت آن را خواهيد داشت .

ساحل مرجاني خليج فارس به علت برخورداري از مرجان‌هايي به اشکال مختلف و صدف‌هاي رنگارنگ و انواع حلزون‌ها و سنگ‌هاي دريايي که هراز گاهي آب خليج آنها را به ساحل مي‌آورد، به اندازه اي زلال و شفاف هستند که به راحتي مي توانيد هر موجود جنبنده‌اي را در داخل آب ببينيد. با اين همه زيبايي پيشنهاد ميکنيم همين الان براي رزرو بليط کيش اقدام کنيد و اگر هم نگران هزينه و نرخ بليط کيش هستيد ميتوانيد از بليط هاي لحظه آخري کيش استفاده نماييد 

بعضي اوقات نيز مرجان‌هاي رنگي در زير آب ديده مي شود که بسيار جذاب و تماشايي هستند.

مرجان‌ها پس از مرگشان به صورت سنگ‌هاي اسفنجي با روزنه‌هايي ريز مانند استخوان‌هاي سفيد رنگي مي شوند که باعث زيبايي چندين برابر سواحل کيش شده است.

 

با غواصي در جزيره کيش شانس بازي کردن با دلقک ماهي و خيار دريائي را خواهيد داشت که قطعا تجربه ي فراموش نشدني خواهد بود.

از ديگر اماکن گردشگري و ديدني که مي توان براي گردشگران کيش معرفي کرد قنات کيش است که در حدود بيش از 2500 سال قدمت دارد و زماني آب شرب ساکنان قديمي جزيره را تامين مي‌کرده است و امروزه به شهر زيرزميني کاريز براي بازديد گردشگران مبدل شده است. اين شهر ديدني در عمق 16 متري زير زمين قرار گرفته است. بخشي از سقف آن با سنگواره، صدف و مرجان‌هايي که 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند مزين شده است.

شهر زيرزميني کاريز در فهرست آثار ملي ثبت شده است و به دو دليل مي تواند در فهرست آثار و ابنيه جهاني، مطرح و ثبت گردد. اول دليل اين است که کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا قرار دارد و دومين دليل، تنها بنايي است که سقف هايش با صدف‌ها و مرجان‌هاي طبيعي پر شده است.

 

جزيره کيش با نظر داشتن وسعتش يکي از وسيع‌ترين و کم‌خطرترين سواحل دنيا به شمار مي رود. زيرا آب‌هاي ساحلي کيش فاقد کوسه مي باشند و استفاده از آب دريا کاملا بي‌خطر است.

البته کوسه‌هايي که گاهي در ساحل ديده مي‌شوند، از ماهي‌هاي کوچک تغذيه مي‌کنند و براي شناگران خطري ندارند.

ساحل کيش يکي از استثنايي ترين سواحل دنياست چراکه هم در فصل سرما و هم در فصل گرما ميزبان گردشگران داخل و خارج کشور خواهد بود

اگر تمايل داريد در فصل زمستان به جزيره اي کيش سفر کنيد گويي در فصل بهار در جزيره کيش هستيد چراکه جزيره کيش در اين زمان از سال، آب هوايي مطلوبي دارد بنابراين براي تهيه بليط کيش همين امروز دست به کار شويد.

تنها کافيست جهت سفر به جزيره کيش تور کيش خود را رزرو کنيد. با توجه به امکانات، جاذبه هاي ديدني خاص جزيره سفر به آن هزينه مناسبي را برايتان در پي خواهد داشت.

يکي ديگر از جاذبه هاي جزيره که توصيه مي شود از دست ندهيد، تماشاي غروب آفتاب در کنار ساحل صخره‌اي و کشتي يوناني کيش است.

همچنين مراکز خريد کيش از شيک‌ترين و مجهز ترين مراکز خريد در ايران به شمار مي رود.

شرايط ويژه کيش براي رشد صنعت گردشگري

 

 

 

تور کيش و بليط کيش

شرايط ويژه کيش براي رشد صنعت گردشگري

 

در گفت و گويي که فدريکو سوماروگا با مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش داشتند در ارتباط با انتقال تجربيات صد ساله صنعت گردشگري سوييس به جزيره کيش آمادگي خود را اعلام کردند.

غلامحسين مظفري مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش با فدريکو سوماروگا مدير ارشد پروژه‌ هاي گردشگري سوئيس جهت ايجاد زمينه هاي مشترک براي تبادل گردشگر و بررسي راهکارهاي توسعه روابط اقتصادي و گردشگري ديدار و گفت و گو کردند.

مظفري در اين ديدار از ظرفيت هاي خوب گردشگري جزيره کيش، عدم نياز به دريافت رواديد براي گردشگران خارجي، معافيت هاي مالياتي و گمرکي و تسهيلات قانوني براي سرمايه گذاران خارجي و همچنين از آمادگي براي تعاملي نزديک در حوزه هاي گردشگري و اقتصادي خبر دادند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش به سابقه درخشان کشور سوئيس در صنعت گردشگري تاکيد کردند. بهره مندي از تجارب موفق اين کشور با تعامل بيشتر دو طرف در زمينه هاي آموزشي را امري ضرورري تلقي کردند.

وي اضافه نمود: با سرمايه گذارى هاى جدى و هدفمند در جزيره کيش مي توانيم توسعه گردشگرى را به دنبال داشته باشيم که در حال حاضر نيز در دستور کار گرفته است.

مظفري در خصوص اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش هاي مختلف گردشگري جزيره کيش با تبيين برنامه هاي در دست اجرا بيان داشتند: جزيره کيش ميزبان 2 ميليون گردشگر است و با توجه به پتانسيل و زير ساخت هاي اساسي و شرايط آب و هوايي مطلوب و خاص، در بيش از نيمي از سال جزيره کيش مي تواند مقصد پرطرفدار کشورهاي اروپايي به ويژه سوييس باشد.

وي افزود: گردشگران کشورهاي اروپايي در ايام سرد سال اين فرصت را خواهند داشت تا جهت استفاده از شرايط مناسب آب و هوايي و امکانات تفريحي، ديدنيها و تفريحات کيش و آرامش به جزيره زيباي کيش سفر کنند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش در ادامه بيان داشت جزيره کيش با بهره مندي از ظرفيت هاي خوب اقليمي و توسعه شاخه هاي مختلف گردشگري مى تواند به مقصدي براي ارائه خدمات در حوزه هاي گردشگري، ورزشي و گردشگري سلامت براي کشورهاي اروپايي تبديل شود.

مدير ارشد پروژه‌هاي گردشگري سوئيس بيان کرد: سازمان متولي گردشگري در سوئيس به دو مقوله مهم آموزش و توسعه به ‌صورت جدي سرمايه‌گذاري کرده است و در حال حاضر سازمان گردشگري اين کشور 230 پرسنل دارد که 60 درصد آن‌ها در خارج از اين کشور مشغول به کارند.

فدريکو سوماروگا با توجه به اينکه ايران از مقاصد هدف جديد کشور سوئيس است، بيان داشت: هدفمان اين است تا ايران را به عنوان يکي از مقاصد مهم براي سرمايه‌گذاري گردشگري تبديل کنيم. ايران داراي مناطقي بکر و عالي بسياري است.

 

ظرفيت هاي بالقوه گسترده اي در ايران وجود دارد. بايد مشخص شود که در چه شرايطي هستيم و چه گونه فعاليت هايي امکان عملياتي شدن را دارد. گردشگري با صنايع و نهادهاي مختلفي درهم تنيده شده و هماهنگي بين آنها و سازماندهي بازارهاي بين المللي و منطقه اي بسيار مهم است.

سوماروگا به ظرفيت هاي خوب گردشگري منطقه آزاد کيش اشاره کرد و بيان نمود: با توجه به اينکه جزيره کيش تعامل خوبي بين نهادهاي دولتي و خصوصي مرتبط با گردشگري دارد، شرايط ويژه اي براي رشد صنعت گردشگري وجود خواهد داشت.

منبع سايت تور کيش: 

تورکيش.net





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: